Informatiemanagement
Samen werken aan slimmer Informatiemanagement
Houd jij je dagelijks bezig met data- of informatiemanagement met betrekking tot Maatschappelijk Vastgoed? Sluit je dan aan bij dit netwerk van vakgenoten. 'In control zijn’ staat hoog op de agenda van de publieke vastgoedsector. Mede daarom doen we al vanaf 2014 onderzoek naar relevante informatievraagstukken rond vastgoed. In dit netwerk werk je samen aan oplossingen.
Voor wie is dit netwerk?
Dit netwerk is er speciaal voor iedereen, werkzaam bij een gemeente of school, die zich bezighoudt met informatiemanagement met betrekking tot maatschappelijk vastgoed. Of je nu werkt aan een nieuw informatiesysteem, strategische keuzes wilt onderbouwen met data, of jouw organisatie wilt helpen bij de verdere digitale transitie, dit netwerk biedt de kennis, inspiratie en ondersteuning die je zoekt van vakgenoten.
Waarom deelnemen?
- Leer van praktijkvoorbeelden en collega’s over slim informatiemanagement.
- Vind samen antwoorden op vragen over dataverzameling, transformatie naar informatie, de beste systemen en voorspellende waarde.
- Ontwikkel kennis en tools om informatiestromen efficiënter te beheren.
Hoe werkt het?
Het netwerk komt meerdere keren per jaar samen rondom relevante thema’s die leden zelf inbrengen. We nodigen indien nodig experts uit en werken samen aan concrete oplossingen. Jouw input draagt bovendien bij aan het ontwikkelwerk van het vakblad In Control en andere tools en publicaties die onze sector als geheel verder helpen.
Waar en wanneer?
We komen samen op een inspirerende locatie bij een van onze partners of in De Rooie Cent in Amersfoort. Daarnaast organiseren we soms (extra) online sessies, zodat je ook vanaf je eigen werkplek kunt deelnemen.
De bijeenkomsten voor 2025 staan gepland in:
- Het voorjaar
- Het najaar
- Maatschappelijk Vastgoeddag 2025
De exacte data volgen binnenkort. Na aanmelding ontvang je een persoonlijke uitnodiging.
Je bent daarnaast van harte welkom bij onze online actualiteitencolleges.
Doe mee!Werk samen aan informatiemanagementoplossingen die écht impact maken en help jouw organisatie de volgende stap te zetten. Neem contact op met Bouwstenen via 033-258 4337 of info@bouwstenen.nl voor vragen of om lid te worden van het netwerk. |
Organisatie & informatie
Renée Petiet faciliteert het netwerk inhoudelijk. Ook zorgt zij voor de verbinding met het bredere netwerk. Gertjan Kolkman is verantwoordelijk voor de planning en organisatie binnen het netwerk om een succesvolle ervaring te creëren. Voor vragen over deelname, wensen of opmerkingen kun je contact opnemen met hun.
| ||
|
Gertjan Kolkman | |
Programma | Event Manager | |
06 - 2409 0428 |
|
06 - 3563 4898 |
Resultaten en ontwikkeld werk
- Publicatie: In Control 2025
- Publicatie: De rol vastgoedinformatie managen uit 'Rollen in het vastgoedmanagement'
- Webinfo: Het overzicht van de systemen met gebruikerservaringen
- Webinfo: benchmarks en andere vergelijkingsinstrumenten